Sredstva za sunčanje - Nivea vs Sun Dance

U štetne posljedice neumjerenog izlaganja sunčevim zracima upućene su već i ptice na granama, pa se ja ne bih mnogo zamarao pišući o tome. Koga zanima nešto više na tu temu, vjerovatno će pronaći odlične tekstove na stranicama naših divnih beauty blogerki. Muško sam, nisam neka pretjerana picajzla, ali vodim računa o zdravlju i izgledu. Ne koristim veliki broj kozmetičkih proizvoda, niti imam naviku i strpljenje da ih redovno nanosim. Međutim, nekad mi se desi da zalutam u drogerije i dragstore sa kozmetikom, pa se onda iznenadim kad vidim šta sve postoji i čemu služi. 

Jedna od takvih prilika je svakako odlazak na more kada skoknem da kupim higijenska sredstva i kremu za sunčanje. Budući da sam prošle godine imao tu sreću da dva puta vidim more, morao sam dopuniti zalihe. Ipak, zbog lošeg vremena nisam iskoristio većinu toga, pa su me ti proizvodi sačekali ove godine (sa još uvijek važećim rokom trajanja). Ono što mi je ostalo od prošle godine sam odlučio isprobati ove, a ono što mi je nedostajalo sam dokupio. Na kraju se desilo da sam u koferu imao proizvoda koliko i jedna prosječna žena. 



Svi korišteni proizvodi za sunčanje i njegu nakon sunčanja su se sveli na dva brenda – Sun Dance od dm-a i Niveu, pa sam stoga odlučio da napišem iskrenu recenziju ovih proizvoda, u nadi da će savjeti nekome biti od koristi. U nastavku se možete zabaviti čitajući kako se snalazim u ulozi beauty blogerke, a dragim kozmetičkim kompanijama poručujem da slobodno mogu da mi upute paket svojih proizvoda ukoliko se ne boje mog stručnog mišljenja. Šalu na stranu, mišljenje o svakom dole navedenom proizvodu je rezultat mog iskustva sa datim proizvodom i nepristrasno je, o čemu ćete se uvjeriti ako pročitate post do kraja. Ukoliko ste koristili neki od navedenih proizvoda, ostavite svoje utiske u komentaru.

Nivea invisible spray (SPF 30) vs Sun Dance Sonnen spray (SPF 20)


Već neko vrijeme sam posmatrao kreme za sunčanje u obliku dezodoransa i moram priznati da mi je ambalaža zaista simpatična. Ranije sam obično kupovao kreme za sunčanje u pakovanju sa pumpicom i one su sasvim korektno obavljale posao. Međutim, ovaj put sam se odlučio za promjenu. Uzeo sam dvije kreme u obliku dezodoransa, jedna je Sun Dance SPF 20, a druga Nivea invisible SPF 30. Uzeo sam dvije kreme iz čiste predostrožnosti jer sam čuo da jako kratko traju, a ja sam išao na destinaciju gdje nisam sebi mogao dozvoliti da ostanem bez zaštitnog sredstva, budući da je temperatura iznosila 46 stepeni.

Nivea je brend kojem dosta vjerujem i čiji proizvodi su u najvećoj mjeri opravdavali moja očekivanja. Stoga sam odlučio zaštitu započeti upravo ovim sprejom sa zaštitnim faktorom 30. Pozitivne strane su u tome što se lako nanosi i razmazuje na koži, prijatnog je mirisa i ne ostavlja nikakav trag, te pruža dobru zaštitu od sunca. Negativne strane su visoka cijena (čini mi se da sam ga platio oko 24 KM) i veliki gubitak proizvoda u smislu da dobar dio sadržaja prosto ode u vazduh, htjeli vi to ili ne. Nisam štedio na proizvodu, ali mi je pakovanje trajalo svega 3 dana.

Kao alternativu sam uzeo Sun Dance sa zaštitnim faktorom 20 da bih imao rezervu kada se Nivea potroši. Sun Dance kolekcija iz dm-a ima zaista širok spektar proizvoda za sunčanje i njegu kože nakon sunčanja, pa kad vidite njihov šareni stalak, naprosto poželite da sve to kupite. Kada govorimo o konkretnom proizvodu Sun Dance Sonnen spray (SPF 20), pozitivne strane su mu dopadljiv dizajn, pristupačna cijena koja je triput niža nego za Nivea spray i lako nanošenje. Ono što moram primijetiti kod Sun Dance proizvoda jeste čudan osjećaj koji proizvodi ostavljaju na koži. Što se tiče ovog spreja, za razliku od Nivee, osjetite kada imate proizvod na sebi jer se čini kao da se formira zaštitni sloj na koži, a ne da ga ona upija. U slučaju spreja taj osjećaj nije neprijatan, ali kod nekih drugih njihovih proizvoda umije da bude izuzetno iritantan, o čemu ću u nastavku recenzije više pisati. Još jedna, za mene pozitivna, stvar kod ovog spreja je što kožu čini sjajnom dok ga imate na sebi. Međutim, kao i Nivea, trajao mi je samo 3 dana. Sredstva za sunčanje iste zapremine sa pumpicom daleko duže traju.

Sun Dance Lippen Balsam (SPF 30)


Između ostalog, na Sun Dance polici sam ugledao i ovaj balzam za usne sa zaštitnim faktorom 30, i kako je ostao samo još jedan primjerak po nekoj prilično niskoj cijeni, odlučim ubaciti i to u korpu. Više puta sam nailazio na članke u kojima se naglašava da ne treba zapostavljati i zaštitu usana prilikom sunčanja (što nas vjerovatno većina radi), pa mi je to isplivalo iz podsvijesti i nagnalo me da se odlučim za ovaj proizvod.

Balzam ima blag, prijatan miris mentola, a struktura mu je kremasta. Budući da je proizvod bijele boje, ostavlja isti takav trag na usnama. Bez obzira koliko ih vi trljali jednu o drugu, izgledaćete kao da ste nanijeli kremu protiv herpesa ili ste pili jogurt. Situacija se može znatno popraviti ukoliko prstom utrljate proizvod na usne, ali i tada ostaje blagi trag bjelila na usnama što meni kao muškarcu baš i ne odgovara (sad očekujem da neko kaže „Šta će tebi uopšte balzam“).

Sun Dance Aloe Vera Apres Gel (300 ml)


Aloe vera apres gel se koristi nakon sunčanja i nanosi se na čistu kožu. Na deklaraciji piše da se lako nanosi i ne ostavlja mastan trag. Bočica je providna, tako da možete vidjeti teksturu proizvoda, koja se čini zaista privlačnom i imate osjećaj kao da je unutra neki zaista dobar melem. Miris proizvoda je takođe blag i prijatan. Pa u čemu je onda problem? Problem nastaje onog momenta kada proizvod nanesete na kožu, jer iako ne ostavlja mastan trag, koža momentalno postaje neprijatno ljepljiva i nekako čudno zategnuta (kao da ste se našpricali lakom za kosu). 

Takođe, čini mi se da gel dosta slabo hidratizira kožu što je, rekao bih, primarna svrha ovog tipa proizvoda. Ljepljivost se smanjuje kako proizvod duže stoji, a pozitivna strana mu je ta što blago hladi. Ja sam ga u nekoliko navrata pokušao koristiti, ali svaki put bezuspješno. Još jedna od mana je što se na koži počnu ubrzo stvarati grudvice, za koje ne znam da li su od samog proizvoda ili se odumrle stanice počnu odvajati, a ni blago peckanje nije isključena pojava. Sve u svemu priličan fail od proizvoda, zaobiđite ga.

 Sun Dance Apres Creme (100 ml)


Ovdje je riječ o kremi nakon sunčanja koja po tvrdnjama proizvođača „hidratizira, hladi, intenzivno regenerira, štiti od slobodnih radikala i sprječava preuranjeno starenje kože“. Navode još i da je idealna za lice. Nju sam kao i Aloe vera gel kupio krajem prošlog ljeta, ali ih nisam uspio upotrijebiti pa sam ih testirao ove godine. Rok trajanja proizvoda je do aprila 2015., tako da se ne baš sjajan utisak koji su ostavili ne može pravdati istekom roka. 

Krema je bijele boje i rjeđe, naizgled hidratizirajuće teksture. Miris kreme je krajnje čudan, da ne kažem neprijatan. Ne sjećam se da li je takav bio kada sam je i prvi put otvorio, ali ne znam šta joj se moglo desiti u međuvremenu, budući da je nisam izlagao nikakvim ekstremnim uticajima. Nakon nanošenja ostavlja kožu suhom, kao da je i niste nanijeli, a jedini znak da imate kremu na koži je jedva primijetno zatezanje. Još jedan neuspješan proizvod, ako mene pitate.

Nivea body milk pure & natural (250 ml)



Sa Nivea mlijekom (bilo bi jezivo da kažem mlijecima) imam višegodišnje iskustvo i ona su uglavnom bila moj izbor za njegu kože nakon sunčanja. Nivea body milk pure & natural, prema navodima proizvođača, sadrži 95% prirodnih sastojaka i namijenjen je jako suhoj koži jer snažno hidratizira i pomaže prirodnoj ravnoteži kože, pružajući lagan, svjež miris. Sadrži ulje aragana i jojobe iz biološkog uzgoja. Ono što piše na deklaraciji potvrdilo se i u praksi (doduše ovo za aragan i jojobu ću morati da im povjerujem na riječ). Kao i druga Nivea mlijeka za tijelo, i ovo odlično obavlja posao. Mlijeko je bijele boje, rjeđe, kremaste teksture i poprilično je masno, što ga čini idealnim za nanošenje nakon sunčanja, naročito u mom slučaju, kada je koža vidljivo dehidirana. Malo je mučno čekati da se upije i nije preporučljivo navlačiti odjeću nakon nanošenja mlijeka, ali u principu odlično radi svoj posao.

6 comments:

  1. Hvala!:) Ustedeo si mi min 1000 din posto sam bas mislila da uzmem za more ovaj Sundance sprej sa zastitnim faktorom,balzam za usne i kremu posle suncanja medjutim sad cu da potrazim neke bolje proizvode.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam pomogao, pa makar i na ovaj način. Volio bih da SunDance bolje odrađuje posao, jer su im proizvodi pristupačni što se tiče cijena. Ali, nažalost ovdje je manje muzike, nego para. :)

      Delete
  2. Dobro si primijetio da Sun Dance ostavljaju sloj na licu :) to je zato jer u sastavu imaju cinkov oksid i titanijev dioksid, mineralnu zaštitu, koja ostavi bijeli trag, dok se većina niveinih proizvoda bazira na kemijskim filterima. Postoje istrazivanja koja upozoravaju na stetno djelovanje avobenzona i oksibenzona-kemijskih filtera, koji se upiju kroz kozu i ponasaju se kao estrogen, pa se sve vise ljudi upravo okrece mehanickoj, mineralnoj zastiti. Kemijski filteri su ugodniji na licu, upiju se u kozu i ne ostavljaju bijeli trag, ali kad sam na plazi, bijeli trag mi ne smeta. Za ljeto u gradu i ja biram kremu sa kemijskim filterom, npr. La Roche Posay Anthelios XL gel kremu, ne znoji mi se lice niti masti, nije ništa bijelo.
    labelo sa spf je meni obavezno, usne mi se posebno suse ljeti od sunca, a moguce je da uv zracenje probudi i herpes, ukoliko je netko nositelj virusa.
    u proizvode za poslije suncanja svakako ne vjerujem, meni je dobar svaki hranjiviji losion.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laik sam što se tiče hemijskog sastava proizvoda, pa se uglavnom oslanjam na osjetila. Ali hvala ti najljepše na stručnom objašnjenju. :) Na kvalitetno labelo sa zaštitnim faktorom nisam naletio do sada (probao sam ovaj balzam koji ostavlja bijeli trag i takođe nekad ranije neko SunDance labelo koje usne čini još više suhima). Jedino labelo koje mi potpuno odgovara je Labello olive & lemon jer hidratizira, a ne ostavlja puno sjaja. Međutim nema spf. Što se tiče proizvoda nakon sunčanja, njihova svrha bi valjda i trebala da bude hidratacija kože, što gore navedeni proizvodi (osim Nivea mlijeka) ne pružaju tako da su podbacili u svojoj primarnoj funkciji.

      Delete
  3. Za pocetak sun dance ne sadrzi nikakva stetna svojstva za kozu za razliku od nivee koja je puna parabena, petroleuma i ostalih naftnih derivata koji stete cijelom ogranizmu te sun dance ne sadrzi nikakve dodatne parfeme ko nivea. Nivea je stetnija makar je tebi bolji. Bolje pogledaj sastav i googlaj malo o tome a ne da pises gluposti koje ljudima daju losu sliku o dobrim proizvodima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su moja lična iskustva sa dotičnim proizvodima. Ono što meni odgovara, ne znači da će nužno i nekome drugome, i obrnuto. Sun Dance možda ima bolji sastav, ali meni su svi navedeni proizvodi (osim spreja) izazivali neugodnosti na koži, tako da ne vidim čemu ovakav komentar. Uostalom, tekst je star 5 godina, od tada se formula svih navedenih proizvoda mogla promijeniti. Pozdrav.

      Delete

Powered by Blogger.