Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana 5* - recenzija hotela

U jednom od prethodnih postova sam pisao o tome da sam imao dilemu da li da izaberem Dubai ili Abu Dhabi za ovogodiĆĄnje ljetovanje. Iako je većina okolnosti iĆĄla u prilog Dubaija, u korist Abu Dhabija presudio je izbor hotela. Kriterij je bio prvenstveno da hotel ima svoju plaĆŸu, jer mi je godina bila dosta iscrpljujuća i ĆŸelio sam se maksimalno poĆĄtedjeti napora (ĆĄto mi u praksi nikad ne pođe za rukom). Listajući hotele u ponudi i čitajući komentare putnika na TripAdvisoru, najbolji omjer cijene i kvaliteta nudio je hotel Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana. Rotana je luksuzni lanac hotela u viĆĄe zemalja Srednjeg Istoka i Sjeverne Afrike, a Rayhaan im je podbrend. Inače mi sam hotel nije toliko bitan i ne traĆŸim neki luksuz, ali sam bio pomalo nestrpljiv da vidim ĆĄta će me to tamo dočekati, budući da ranije nisam odsjedao u hotelima sa pet zvjezdica.

Na aerodromu nas je dočekao vozač hotela, a na samom ulazu u hotel u susret su nam pojurili nosači kofera, koji samo ĆĄto i nas nisu unijeli unutra. Već je sam lobi hotela odisao luksuzom, a dobrodoĆĄlicu nam je poĆŸeljela ljubazna recepcionarka, rekao bih Filipinka. ZatraĆŸila je vaučere, a potom su počeli pregovori oko sobe. Nudila nam je neke silne opcije, vrtoglave doplate za sobu s pogledom na more i na kraju nam joĆĄ uzela 150 eura kao sigurnosni polog u slučaju da napravimo kakvu ĆĄtetu. Pitala nas je i da li ĆŸelimo sobu za puĆĄače ili nepuĆĄače, bračni ili odvojene krevete i slične detalje. Takođe nam je rekla da je oficijelni check in u 14h (a mi smo stigli oko pola 8 ujutro), ali budući da ima slobodnu sobu, daće nam ju odmah. Pogled na more nismo imali, ali smo dobili sobu s balkonom, ĆĄto nam je značilo zbog suĆĄenja stvari, jer postoje i sobe koje nemaju balkon.

Dala nam je kartice kojima se otključavaju sobe i aktivira električno napajanje i uputila ka liftu. Hotel inače ima 21 sprat (odnosno 20 jer 13. sprat ne postoji, ĆĄto je povezano sa rasprostranjenim praznovjerjem da broj 13 donosi nesreću) i četiri lifta, od kojih su dva staklena tako da iz njih moĆŸete posmatrati unutraĆĄnjost hotela. Fascinantno je posmatrati uspon do vrha hotela, jer su hodnici na svim spratovima projektovani u vidu balkona sa kojih moĆŸete gledati slobodno prema gore ili dole (biće vam jasnije ako pogledate sliku).

Hotelska soba

UĆĄli smo u sobu i oduĆĄevili se na prvi pogled. Nov namjeĆĄtaj i prostrani kreveti obećavali su udobnost boravka, a kako i ne bi, budući da je hotel izgrađen 2010. godine. U kupatilu se nalaze kada za kupke i prostrana staklena tuĆĄ kabina. Soba je doslovno opremljena kao useljiva garsonjera jer imate i ĆĄporet, friĆŸider, peglu sa daskom za peglanje, ormar sa svjetlom unutra, vagu, kućni ogrtač, nove papuče, peĆĄkire, fen za kosu...

Ubrzo su nam donijeli i kofere, a nosač je neko vrijeme stojao i pitao da li trebamo joĆĄ neĆĄto, očigledno očekujući napojnicu. Zatekao nas je nespremne, jer niti smo imali domaću valutu, niti sitne apoene eura, a nismo znali ni ĆĄta se ovdje smatra pristojnom napojnicom jer standard nije isti kao u Tunisu ili Egiptu. Budući da smo iskulirali njegovo diskretno očekivanje napojnice, napokon je otiĆĄao. U jednom trenutku sam pomislio: BoĆŸe, ovaj luksuz djeluje opterećujuće. Bolje da sam izabrao neku socijalnu varijantu i bio miran. Sa balkona smo imali pogled na dio grada koji je u izgradnji, ali je bilo i neko lijepih dovrĆĄenih građevina. Čak smo imali i pogled na dobar dio Emirates Palace kompleksa.

PlaĆŸa i bazen

Iako mrtvi umorni od petosatnog leta, odlučili smo ne gubiti vrijeme nego odmah otići na plaĆŸu. DoĆŸivjeli smo temperaturni ĆĄok izaĆĄavĆĄi iz hotela napolje (razlika u temperaturi je iznosila minimalno 20 stepeni), tako da mi je u prvi mah bilo straĆĄno teĆĄko disati. Da napomenem, peĆĄkiri se mogu dobiti u prostoriji prije samog izlaza na bazen, dovoljno je samo da ih zatraĆŸite od radnice i da se upiĆĄete na spisak.

Vanjski bazen je fin, dovoljno prostran i sastoji se iz tri cjeline, koje se razlikuju po dubini. Najveća dubina bazena je 140 cm, a zbog oblika nije podoban za one koji baĆĄ vole da plivaju jer ne moĆŸete uhvatiti pravac. U poslijepodnevnim satima, jedan dio bazena je u hladu, ĆĄto je pogodno za one koji se ne smiju ili ne vole pretjerano izlagati suncu. Za razliku od bazena, more mi je bilo razočarenje, zbog previsoke temperature vode koja je iznosila 35 stepeni u avgustu i nije bila nimalo prijatna za kupanje, naročito jer se plaĆŸa nalazi u zalivu. Pitao sam se kako bilo ĆĄta moĆŸe da ĆŸivi u tome, ali se ispostavilo da ipak postoji poneka ribica. Hotelska plaĆŸa nije velika, ali ima dovoljno mjesta, iako je meni lično ovaj put područje oko bazena bilo primamljivije.

Pored bazena se nalazi i bar, gdje moĆŸete naručiti hranu i piće, ali su cijene visoke, plus će vam na račun dodati joĆĄ i troĆĄkove usluge i nekakve takse. Mene je račun koji je iznosio 52 dirhama na kraju doĆĄao 60 dirhama, ĆĄto je blizu 2 eura viĆĄe od iznosa same porudĆŸbine. Ono ĆĄto biste trebali znati jeste i to da se u ovom hotelu ne toči alkohol i ne servira svinjetina.

Hotelska hrana

Ć to se tiče hrane u hotelu, bio sam izuzetno zadovoljan. AranĆŸman je uključivao doručak i večeru, s tim ĆĄto sam mogao da mijenjam večeru za ručak, ĆĄto sam uglavnom i činio jer mi je odgovaralo da naveče budem slobodan. Dovoljno je samo da pri ulasku u restoran naglasite da mijenjate dva obroka, budući da vas provjeravaju na spisku i zaokruĆŸuju. Osoblje hotela je istrenirano na maksimalnu ljubaznost.

Svi obroci su na bazi ĆĄvedskog stola. Za doručak se nudi ĆĄirok izbor hrane, od različitih peciva, kuhanih jaja, omleta, prĆŸene pureće ĆĄunke, svjeĆŸe pureće ĆĄunke, američkih palačinaka sa različitim prelivima, kroasana, sireva, mlijeka, cerealija, voća, sokova i joĆĄ mnogo toga. Ručak/večera uključuju takođe veliki izbor jela. Gostima su na raspolaganju uvijek dvije vrste supe (bistra i krem), krompir, riĆŸa, piletina, riba, govedina i sl. Pored jela internacionalne kuhinje, nađe se i poneko njihovo tradicionalno jelo, ali se meni nisu dopala.

Posebno oduĆĄevljenje su mi izazvali kolači za koje mogu reći da su najbolji od svih hotela u kojima sam dosad bio. Naročito su mi se dopali oni sa prelivom od pistacija, tiramisu i „pecan pie“ (neĆĄto nalik na američku pitu sa plodovima biljke pecan, koji su dosta sličnog izgleda i ukusa kao naĆĄi orasi). NaĆŸalost, mijenjaju se svakodnevno, pa sam neke uspio samo jedanput da probam. Ima i onih koji nisu bog zna neĆĄto, iako izgledaju jako privlačno, ali sam kroz par dana uĆĄao u fazon pa sam mogao ocijeniti i bez kuĆĄanja ĆĄta valja, a ĆĄta ne.

Ostale usluge

Hotel nudi i brojne druge sadrĆŸaje, poput teretane, spa centra, suvenirnice, frizerskog salona, a preko puta recepcije se nalazi i turistički operater kod koga moĆŸete dogovoriti izlete. Međutim, kvaka je u tome ĆĄto je za većinu izleta potrebno barem četvoro, a radnik koji je tu zaposlen nije mi izgledao pretjerano zainteresovano da regrutuje turiste kako bi se ispunila kvota, tako da smo se na kraju morali snaći na drugi način za izlet u Oman.

U blizini hotela se nalaze Emirates Palace, Etihad towers i Marina Mall, do kojih moĆŸete doći i pjeĆĄke, dok je za druge lokacije potreban taksi. Zamolite nekoga od osoblja da vam pozove taksi i oni će to učiniti za vas. Iako su taksisti uvijek parkirani u krugu hotela, poĆĄtedite sebe mučenja i prepustite njima da ih dozovu. O cijenama taksija sam već govorio u postu o Abu Dhabiju, pa se neću ponavljati.

Jedina zamjerka hotelu je činjenica da polog koji pri dolasku ostavite na recepciji konvertuju u domaću valutu i tako vam ga i vraćaju prilikom odjave, ne ĆŸeleći da vam ga zamijene ponovo u izvornu valutu. Pretpostavljam da je to dio politike koja ima za cilj da turisti potroĆĄe taj novac dok su joĆĄ u zemlji. Stoga ćete morati potraĆŸiti mjenjačnicu na aerodromu kako biste ponovo konvertovali dirhame u eure ili dolare. S druge strane, rado će vam zamijeniti eure ili dolare u dirhame. Moj konačan utisak je da je ovo odličan hotel, sa prostranim, klimatizovanim sobama, odličnom hranom, solidnom plaĆŸom i bazenom, te kvalitetnom uslugom.

1. Jedno sam, tako, i ja zakasala u sred leta. Dubai je bio u pitanju i u moru su se kupali samo blesavi Srbi i pijani Rusi. Ostali su imali pametnija posla. :)

Replies
    1. E onda znate kako mi je bilo. Prije tog iskustva sam mislio da more nikada ne moĆŸe biti neprijatno toplo, ali kada su i vazduh i voda vreli, nije nimalo ugodno. Sreća, bazen je spasio situaciju. :)